Besøg Absalon og Orø Skole inden indskrivning

Kom til åbent hus på Absalonskolen lørdag d. 7. oktober. Her kan du opleve skolernes stemning og møde de voksne.

Tag far og mor i hånden og kom og besøg vores skole og hør om, hvordan det er at være elev her.

Besøg Absalonskolen

Lørdag den 7. oktober kl. 10.00-12.00 inviterer vi til åbent hus på Absalonskolen. Her kan I løbende droppe ind og opleve fællesskabet og fagligheden på vores skole. Søskende er naturligvis velkomne. Vi er i indskolingen (følg skiltene) og ved bålhuset.

Program for åbent hus på Absalonskolen:

• Komme og se børnehaveklassen og hilse på de voksne.
  • Lege i vores tumlesal.
  • Prøve nogle af de skoleopgaver, vi laver.
  • Oplev vores udeliv ved bålhuset.
  • Bage med SFO'en og høre om hvordan det er at gå i SFO
  • Se vores film om, hvordan det er at gå i 0. klasse på Absalonskolen.
  • Få klaret skoleindskrivningen

Praktiske informationer

Alle er velkomne til åbent hus.

Er du og dit barn forhindret i at komme til åbent hus, er du altid velkommen til at sende en mail til pædagogisk leder Karina Steensgaard på karst@holb.dk og booke en aftale.

Fotografering til offentlige arrangementer

Vi gør opmærksom på, at der til åbent hus vil blive fotograferet/filmet. Du har til enhver tid ret til at frabede dig dette i situationen eller at få slettet et billede. Offentliggjort materiale har til formål at vise skolens aktiviteter for både eksisterende og kommende elever og forældre.

Se billeder fra sidste års åbent hus på Absalonskolen

Her blev bagt småkager, ristet skumfiduser, leget, klippet, løst opgaver og meget, meget mere...

Tryk på billedet for at se det i større format.

18.09.2023