Klubben

I Klubben ønsker vi at skabe et frirum for børnene i 4. til 7. klasse, hvor fællesskab og det sociale er i fokus.

I Klubben mødes eleverne i 4.-7. klasse efter skoletid. Her tilbyder vi et frirum, når skoledagen er slut. Spil computer, udfold kreativiteten, dyst i pool, vær med til at forberede årets talentshow, deltag i den månedlige klubaften, kom med på weekendtur eller hæng ud med vennerne: I klubben er der plads til det hele!

I Klubben er dit barn med til at vælge, om han vil have en aktiv eftermiddag og lære at gå på høje stylter, eller om han har brug for en afslappet eftermiddag med en varm kop te og en god snak. Vi møder børnene, hvor de er, og vi vil gøre vores bedste for at skabe et fedt frirum. Vi tilbyder indflydelse på de daglige aktiviteter, og vi vil meget gerne være med til at omsætte de mest skøre idéer til reelle resultater.

Det vigtige er, at børnene er sammen med kammeraterne, udvikler deres identitet og spejler sig i hinanden. De voksne i Klubben understøtter eleverne i selvstændighed og i at stå på egne ben og begå sig i den omverden de er en del af.

I Klubben fortsætter dit barn sig i at danne og vedligeholde relationer sammen med børn og voksne gennem oplevelser. Vi finpudser deres færdigheder, opnår succes og nederlag og lærer af begge dele.

Fredag er telefonfri. Her er plads til bare at være.

Sidst opdateret

22.08.2023

Ansvarlig redaktør

Hanne Birgitte Hellisen